Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Βελάσκες: "Γι αυτό έκανα προσφυγή"

Ο Σέμα Βελάσκες αναφέρθηκε στους λόγους που κατέθεσε προσφυγή εις βάρος του Παναθηναϊκού, τονίζοντας ότι ήδη σκέφτεται το μέλλον του σε άλλη ομάδα.


Ο Σέμα Βελάσκες στα μέσα Οκτωβρίου κατέθεσε προσφυγή εις βάρος του Παναθηναϊκού για να εξασφαλίσει τα δεδουλευμένα του και με δηλώσεις του στο ''liderendeportes.com'' αναφέρθηκε στους λόγους που οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση.

''Η οικονομική πρόταση που μου κατατέθηκε δεν ήταν η κατάλληλη''είπε αρχικά ο αμυντικός από την Βενεζουέλα και στην συνέχεια αναφέρθηκε στο γεγονός ότι δεν έχει χρόνο συμμετοχής στους αγώνες του Παναθηναϊκού: ''Δεν μου επέτρεπαν ν' αγωνιστώ με την ομάδα όπως και σε άλλους συμπαίκτες μου που είναι στην ίδια κατάσταση με μένα''.


Διαβάστε ειδικά για τον Παναθηναϊκό στα prasinanea.gr



Όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με τους Πράσινους ο Βελάσκες δεν θέλησε να μπει σε λεπτομέρειες: ''Πρέπει να περιμένουμε την εκδίκαση της προσφυγής. Είμαι αρκετό καιρό απλήρωτος. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα είμαι ελεύθερος να διαπραγματευθώ και να υπογράψω σε άλλη ομάδα. Αυτό θα το φροντίσει ο εκπρόσωπος μου'' τόνισε χαρακτηριστικά.