Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Δύο οβεράκια και τελος...

    Καλησπέρα αγαπητοί μου φίλοι.Σας ζητάω συγνώμη που άργησα να ανεβάσω την στήλη μου.Η χθεσινή μέρα μου άφησε μια πολυ μεγάλη πίκρα.Στα ημίχρονα των αγώνων σκεφτόμουν αν ποτέ στη ζωή μου είχα κάνει τέτοια αρχή,δηλαδή δεν είχαν δεχτεί οι ομάδες μου ούτε ένα γκολ.Ολα κυλούσαν ρολόι μέχρι όμως που ξεκίνησαν τα δεύτερα ημίχρονα.Εκεί έγινε η σφαγή των αμνών...


    Περνάω στα σημερινά γρήγορα γιατί πραγματικά θέλω να διαγράψω απο την μνήμη μου τα χθεσινά.Σήμερα φίλοι μου θα πάω χαλαρά...Θα παίξω μόνο δυο οβερ και παπαλα...Δεν μου κανει κλικ το κουπόνι ίσως να φταίει και η κακή μου ψυχολογία.Τα οβερ μου για σήμερα είναι στα ματς Ατλετικο Μαδριτης-Μπετις και Μαριτιμο-Εστοριλ.Δεν εχω κάτι άλλο να σας πω...Θα τα πούμε και πάλι την Τρίτη!

ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ: 10.000 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 8.666 μονάδες
Δυάδα  : Ατλετικο Μαδρ. οβερ (1.70),Μαριτιμο οβερ (2.08),με 166 μονάδες
Ανοιχτά μπετ: 166 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 8.500 μονάδες
 


 Αν έχετε απορίες για το ταμείο διαβάστε εδώ   http://leobet1x2.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8984.html

 Οι αποδόσεις είναι από την Goalbet