Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Ο τυχερός οπαδός που αγκάλιασε τον Μουρίνιο

Ο τυχερός οπαδός που αγκάλιασε ο Ζοζέ Μουρίνιο στην αναμέτρηση της Τσέλσι με την Μάντσεστερ Σίτι μίλησε για το περιστατικό και αποκάλυψε πως κατέληξε αγκαλιά με τον Πορτογάλο τεχνικό.


Ο Ζοζέ Μουρίνιο, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης της Τσέλσι με την Μάντσεστερ Σίτι, ενθουσιάστηκε όταν ο Φερνάντο Τόρες πέτυχε το γκολ που έδωσε τη νίκη στους "μπλε" και έσπευσε να το πανηγυρίσει με τους φίλους της ομάδας στις εξέδρες του "Στάμφορντ Μπριτζ".

Το video που έδειχνε τον Πορτογάλο να πανηγυρίζει στην αγκαλιά ενός οπαδού έκανε το γύρο του κόσμου, με τον φίλαθλο της Τσέλσι, Τέρι Κεντ να διηγείται το περιστατικό στη "Daily Mail".

"Αυτή είναι η μεγαλύτερη στιγμή της ζωής μου. Είμαι μέλος της ομάδας από τότε που ήμουν 2 χρόνων. Ο πατέρας μου έχει εισιτήριο διαρκείας και ήμουν εκεί μαζί του, χρησιμοποιώντας ένα άλλο εισιτήριο διαρκείας.

Από τότε που ήμουν μωρό, πηγαίνω σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια και αυτό είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα που μου έχει συμβεί, δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Καθόμασταν σε θέσεις που δεν έπρεπε να ήμασταν, επειδή κάτι συνέβη με άλλα παιδιά σε εκείνες τις θέσεις και καταλήξαμε πιο μπροστά. Οπότε ήταν καθαρή τύχη που βρέθηκα να πανηγυρίζω με τον Μουρίνιο", δήλωσε αρχικά ο Κεντ.