Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Κάμπελ: "Να κερδίσω τα πάντα με τον Ολυμπιακό

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού, ο Τζόελ Κάμπελ, εξέφρασε την επιθυμία του να κατακτήσει τα πάντα με τους Πειραιώτες, ενώ εμφανίστηκε έτοιμος για δουλειά.


Ενθουσιασμένος από την νέα πρόκληση της καριέρας του εμφανίστηκε σε δηλώσεις του στο Olympiacos TV, o Τζόελ Κάμπελ.

Ο Κοσταρικανός εξτρέμ, υποσχέθηκε πως θα προσπαθήσει και θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να κερδίσει η ομάδα τα πάντα και εμφανίστηκε έτοιμος για δουλειά. "Είμαι ενθουσιασμένος, είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Τώρα θέλω να πάνε όλα καλά που συνεχίζω, την καριέρα μου στον Ολυμπιακό.

Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τα πάντα και έτσι με την δουλειά μου να καταφέρω αυτά που ελπίζει ο Ολυμπιακός για εμένα.

Θέλω να δώσω τα πάντα και όλο το ταλέντο που έχω να το δώσω για την ομάδα", ήταν τα πρώτα λόγια του 21αχρονου άσου.Πηγή