Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Τριάδα επιπέδου ...Champions League

Γεια σας φίλοι μου.Είμαι αδικαιολόγητος γιατί έχω αργήσει να δώσω τα σημεία μου αλλά ποτέ δεν είναι αργά!Μπαίνω λοιπόν στο ...ψητό...!

Μαρσέιγ-Άρσεναλ
Οι κανονιέρηδες βρίσκονται σε μεγάλη φόρμα,δείχνουν να δένουν με τον Οζίλ σε ρόλου "μαέστρου",έχοντας και πολύ καλή προιστορία με τις Γαλλικές ομάδες,ενώ οι Γάλλοι δεν μου γεμίζουν το μάτι!Διπλό.

Νάπολι-Ντόρτμουντ


Σούπερ ματς ότι πρέπει για να παρακολουθήσει ένας ποδοσφαιρόφιλος.Αντιμέτωπες οι 2,ίσως,πιο φορμαρισμένες ομάδες του κόσμου!Όλα τα αποτελέσματα είναι πιθανά και εγώ επιλέγω την κάλυψη του Over που πιστεύω είναι κάτι πολύ πιθανό.

Μίλαν-Σέλτικ

Δεν νομίζω ό,τι οι Μιλανέζοι θα στραβοπατήσουν.Ο άσσος όμως είναι πολύ χαμηλός.Ποντάρω λοιπόν στην αναποτελεσματικότητα των Σκοτσέζων και σε ένα καθαρό σκορ για τη Μίλαν.No Goal  λοιπόν!


Μαρσέιγ-Άρσεναλ        2         2.26(GOALBET)
Νάπολι-Ντόρτμουντ    Over      1.62(GOALBET)
Mίλαν-Σέλτικ              NG        1.67(GOALBET)


Υ.Γ:   Ο φίλος μου ο "ΔΑΣΚΑΛΟΣ" μου κάνει συνεχώς παρατηρήσεις ό,τι δεν σας εύχομαι καλά ταμεία στα άρθρα μου.Σήμερα θα του κάνω τη χάρη.


ΚΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!