Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Όλα τα μπαλάκια μέσα...

   Καλησπέρα φίλοι μου.Τι να πω για χθες? Γκαντεμιά,γκαντεμιά,γκαντεμιά...Μέχρι το 60' των αγώνων έπιανα τα περισσότερα και δεν είχε στραβώσει κανένα.Από το 60' και μετά έπιασε βροχή.
Έσπασαν τα πάντα πλην το οβερ της Μάντσεστερ που πέρασε αέρας.Τι να το κάνω όμως όταν η Μπορνμουθ έμεινε στο 1-0? Ακόμα και άσχετος να ήμουν στην Αγγλία,ακόμα και στην τύχη να διάλεγα τα παιχνίδια,όταν περνάνε 8 στα 9 παιχνίδια οβερ δεν δέχομαι να πέφτω στο λακκούβα εγώ.Όχι ότι είμαι κάποιος,αλλά όχι ρε γαμώτο αυτό είναι γκαντεμιά...Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε στο 90' των αγώνων που ισοφαριστηκε η Σριουσμπερι και δεν πήραμε τα λεφτά μας πίσω...

   Σήμερα οι ευκαιρίες είναι σαφώς περιορισμένες.Για να πω την αλήθεια κάνω κάτι τρελές σκέψεις να κοντράρω την Ατλετικο.Δεν λέω καλύτερη ομάδα αλλά όχι όμως ότι η Ζενιτ είναι αμελητέα ποσότητα.Μα καλά 7.51 το διπλό? Με ποιον παίζει η Ατλετικο? Με την Σαχτιορ Καραγκαντι? Δεν θα το φορτώσω το παιχνιδάκι...Θα το παίξω χαλαρά μόνο και μόνο για να μην χτυπάω το κεφάλι μου μετά ετσι και κάτσει κανένα 0-1...

   Στο βασικό μου παιχνίδι για σήμερα θα παίξω με τα γκολ.Το πιο πιθανό οβερ απόψε είναι στο ματς Ναπολι-Ντορτμουντ.Επιθετικές και οι δυο ομάδες,έχουν ξεκινήσει ιδανικά την φετινή χρόνια.Πιστεύω πως θα χαρίσουν θέαμα και γκολ όλους τους ποδοσφαιρόφιλους.Το δεύτερο ματσάκι για σήμερα είναι το Μπαρτσελονα-Αγιαξ.Το μόνο σημείο που αξίζει εδώ είναι το Goal/Goal. Επιθετική ομάδα ο Αγιαξ λογικά θα έχει κάποιες ευκαιρίες απέναντι στη προβληματική άμυνα της Μπαρτσελονα.Τώρα αν θα τις κάνει γκολ?Εγώ πιστεύω πως ναι και δέχομαι να το ρισκάρω σε αποδόσεις άνω του 1.80 !

   Αυτά τα λίγα για σήμερα.Μικρο ποντάρισμα και άραγμα στην τηλεόραση για να απολαύσω μπαλίτσα.Καλή επιτυχία...!!!

ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ: 10.000 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 9.300 μονάδες 
Δυάδα: Ναπολι οβερ (1.67) , Μπαρτσελονα G/G (1.83),με 110 μονάδες
Μονό : Ζενιτ 2 (7.51), με 40 μονάδες
Ανοιχτά μπετ: 150 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 9.150 μονάδες 

Αν έχετε απορίες για το ταμείο διαβάστε εδώ   http://leobet1x2.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8984.html

 Οι αποδόσεις είναι από την Goalbet